Datça Son Durağım…

Standard


Bir Daha Siyaset Yapmayacağım!!

nazmiye_halvasi_yuvaya_dondu_h760

***

1999 Yerel Seçimler’de CHP’nin Gölbaşı Belediye Başkan Adaylığı üstlenen fakat kazanamayan Nazmiye Halvaşi Ankara ziyareti sırasında eski dostlarını unutmayıp Gölbaşı’na ziyarette bulundu.

nh_gölbaşı

1999 Yerel Seçimlerde Gölbaşı’nda belediye başkan adaylığına soyunan Nazmiye Halvaşi seçimi kazanamamıştı. Şimdilerde siyasette son durağım dediği Datça’da belediye başkanlığı için aday adayı olan Halvaşi Halk Tv’nin konuğu olarak Ankara’ya geldi. Gölbaşı ziyaretinde geçmiş anılarını ve tecrübelerini anlatan Halvaşi Gölbaşı’nı “2.Yuvam” olarak görüyorum”dedi.

Halvaşi’yi Gölbaşı CHP İlçe Başkanı Ümit Atak’ın yanı sıra CHP Gölbaşı Belediye Başkan Aday Adayı Ercan Şimşek ve partililer karşıladı. Gölbaşı özlemini her fırsatta dile getiren Halvaşi, “Gölbaşı benim için çok ayrı bir yer. Dışarda Ankaralyım dediğimde Ankara Gölbaşılıyım ifadesini kullanırım” demesi dikkat çekti

Siyaset Ilımlı Olmaktır, “Atak” ile Yaşadıklarım Bir Anı Olarak Kaldı

Partililer ve yerel basınla sıcak bir sohbette bulunan Nazmiye Halvaşi 1999 Yerel Seçimleri’nde Mehmet Atak ile aralarında geçen sıkıntının unutulup bir anı olarak kaldığının altını çizdi ve ekledi, “O dönem bir yanlış anlaşılma olmuş, tamamen benim dışımda bir olay. Seçim Ofisinde otururken “baskın” var dediler hemen oradaki arkadaslardan önce davranıp binanın kapısını kitledim ve Mehmet Atak ile ben görüştüm eğer ben o hamleyi yapmasaydım büyük olaylar yaşanabilirdi. Bunlar geçmişte kaldı artık sadece birer anılar.”dedi.

Seçimi Kaybetme Nedenim “Gövde Gösterisi”

Sohbet sırasında “seçimi neden kaybettiniz?” sorusu ile karşılaşan Halvaşi, “O dönem ben başarılı olduğuma inanıyorum. Seçimi son gece kaybettik. Gövde gösterisi yapalım dedik aleyhimize bir hamle oldu. Seçim konvoyu yaptık katılım çok yüksek oldu. Bunu gören sağ partiler birleşti, seçim günü yönlendirmeler oldu inanın bu sebepden kaybettim” dedi

“CHP Gölbaşı’nda Kazanacaksa Ev Ev Gezmeli”

Ercan Şimşek’in aday adaylığının sorulması üzerine Nazmiye Halvaşi, “Ercan Bey çok düzgün bir insan. Geçmişde kötü bir mazisi bulunmuyor. Eğer kazanmak istiyorsa adylığını beklemeden şuan bile ev ev gezip kendini ifade etmesi lazım ki eminim Ercan Bey şuan bile faaliyetlerini sürdürüyordur” diyerek Ercan Şimşek’in şansını değerlendirdi.

“Datça Son Durağım, Bir Daha Siyaset Yapmayacağım”

Gölbaşı ziyaretinin tamamen dostane olduğunu ifade eden Halvaşi “Bu ziyarette kesinlikle siyasi hiç bir amacım yoktur. Gölbaşı’nda siyaseti bir daha düşünmüyorum. Zaten Datça’da Allah nasip eder Belediye Başkanı olursam tek dönem sürdüreceğim. Datça benim son durağım. Bilgi ve birikimimi genç arkadaşlara aktarmak istiyorum.” dedi. Daha sonra Halk Tv ‘de canlı yayın konuğu olarak katılacağı program için parti binasından ayrılan Halvaşi Ercan Şimşek’e de başarılar diledi

Kaynak: Nazmiye Halvaşi “Yuvaya“ Döndü

Leave a Reply

