Anıyorum, arıyorum…

Standard

ISARET

© photocredit

Ben O’nu niçin sevdim!

nh1

©Nazmiye Halvaşi

Ben O’nun, inandığı davayı sahiplenişindeki azmini ve kararlılığını sevdim..
Ben O’nun, o gün herkese ütopya gelen hedefine ulaşmak için yürüdüğü yolu sevdim..
Ben O’nun, bugün beni ben yapan hedeflerini sevdim.,
Onun içindir ki, parmağına değil!
İşaret ettiği yere baktım…..

***

halvasi

Ben O’nun, inandığı davayı sahiplenişindeki azmini ve kararlılığını sevdim..

Ben O’nun, o gün herkese ütopya gelen hedefine ulaşmak için yürüdüğü yolu sevdim..

Ben O’nun, bugün beni ben yapan hedeflerini sevdim.,

Onun içindir ki, parmağına değil!

İşaret ettiği yere baktım…..

Leave a Reply

